Monday, October 3, 2011

Exciting News; We Have Bought A New Apartment

We have BIG plans for this place! 
I am so EXCITED!!!
Cant´t wait to get started on the renovation... (it´s in desperate need)
But I have to be patient because it´s not ours before january, but that 
won´t stop me from start planning!

This is how it looks like today:

Outside

Hallway

Bedroom 1

Bedroom2

Kitchen

Bathroom

Toilet 

Bathroom

Living room

Living room 

Balcony 

Balcony 
Floor plan

And I can PROMISE you, this is NOT how it will look like when I´m done with the place :)

xxMarie

17 comments:

  1. How fun - congrats to you! :-)

    ReplyDelete
  2. Så roligt, spännande och fint! :-)

    Kram Elina

    ReplyDelete
  3. Så spennendes..
    Gratulerer så mye..
    Og ha en fin dag!!
    Klem:)

    ReplyDelete
  4. this is so exciting. i love it. i can't wait to see more. great post, love. I hope you had a wonderful weekend. I've got a brand new post on my recent stop to Rachel Zoe's favorite Beverly Hills spot. xoxo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. grattis!skjønner ikek hvorfor du skla pusse opp det kjøkkenet!Så lekkert!

    tips:begynn å planlegge allerede nå!

    ReplyDelete
  6. Thank you everybody, soooo happy :)

    Takk alle sammen, super glad :)

    xx Marie

    ReplyDelete
  7. Congrats on your new place!
    Love the brick wall in the hallway and how big is that living room!
    I'd be Pinteresting right away with ideas! Haha

    Abigail x

    ReplyDelete
  8. Så spennende da Marie!!! Ser kjempefint ut (og jeg er sikker på at med din touch kommer det til å bli lekkert)- Ser mistenkelig likt ut et sted jeg har bodd en gang... :)

    Klem Kirsti

    ReplyDelete
  9. Hmm, det er i Rosenborggata på Majorstua :-)

    ReplyDelete
  10. Ja, da stemte mine antakelser (har bodd så mange steder i studietiden) Et veldig fint (og ikke minst sentralt) sted å bo! Elsker Stensbergparken om sommeren og restauranten til Viestad, St Lars på Bislet er jo knall!!! Grattis.

    Klem Kirsti

    ReplyDelete
  11. Haha, så morro :) Elsker det området, i dag bor jeg i Vibesgate så skal jo ikke akkurat flytte langt, bare til noe større :)

    Klem Marie

    ReplyDelete
  12. Så mye potensiale :) Men ikkje dekk gulvene ;)

    ReplyDelete
  13. Gulvene skal nok få bli :)
    Leste på profilsiden din at du har klart å slette hele bloggen din. Så utrolig kjipt :( Hadde blitt veldig lei meg hvis det skjedde med meg. Håper du får laget en ny så jeg kan besøke deg, Skattejegeren :)
    Klem Marie

    ReplyDelete
  14. Åhhh, dere kommer til å få det så fint Marie! Jeg gleder meg til å komme på besøk:)

    ReplyDelete
  15. Hehe, gleder meg til å få besøk av deg og, Mille! Du skal få ligge på gjesterommet :-)
    Klem Marie

    ReplyDelete
  16. Gratulerer masse med ny leilighet. Synes den ser fin ut. Kan det være nødvendig med en generaloppussing her da?

    ReplyDelete
  17. Tusen takk :-)
    Og ja, her trengs det nok å gjøres en hel del, men noe kan jo få bli :)
    xx Marie

    ReplyDelete

Thanks for all your sweet comments! xx Marie